Kakve upute mora skriveni kupac pratiti da bi dobro obavio svoj posa
Ako vas zanima posao kao što je skriveni kupac koji obavlja tajne kupnje ili odlazi provjeriti korisničke usluge kao tajni agent, onda je vrijeme da se malo bolje upoznate sa time kako taj posao zapravo izgleda.
Kao skriveni kupac morali biste čitati i pratiti upute poput ovih:
„Ulazite u trgovinu. U slučaju da vam prodavač ne priđe odmah, trebali biste „pogledati“ proizvode. Ako vam se nakon 3-4 minute netko još nije obratio, obratite se prodavaču, izražavajući svoj interes za kupnju / traženje informacija o proizvodima. Ako vam nijedan prodavač nije dostupan da vas usluži, a od vas se traži da pričekate neko vrijeme, trebali biste to učiniti.“
Ovaj se odjeljak uputa koje skriveni kupac mora pročitati bavi početnim pristupom prodavača i uključuje parametre koji se odnose i na izgled. Postoji još mnogo drugačijih odjeljaka na temelju kojih skriveni kupac doslovce „uči“ kako da dobro odradi svoj posao. Takve upute doslovce ovise od toga kakav je cilj koji stoji iza svake pojedine tajne kupnje ili tajne posjete – a cilj je čak i bitniji od samog procesa. Ako skriveni kupac to ne razumije, bolje da se ne bavi takvim poslom.
Uvidi su dobri onoliko koliko su dobre radnje koje potiču. Učinkovit program tajne kupnje pomaže vam da dobijete prave informacije o pravim ljudima u pravo vrijeme. To znači da klijent koji je naručio ovo istraživanje može usavršiti svoje snage i prevladati sve slabosti u brenda kako bi njegovi timovi mogli učiniti više onoga što oduševljava kupce – a skriveni kupac je put ka tome.
Treba imati na umu da je proces tajne kupnje stalni alat za mjerenje koji pomaže stalno poboljšanje iskustva kupaca. Kako se očekivanja i preferencije potrošača neprestano mijenjaju, trebali bi se mijenjati i načini da se ispune i premaše. A jedini način da to svi klijenti isprve jest da gledaju kroz leće klijenata i kupaca, a skriveni kupac u tome uvelike pomaže.